top of page
Zoeken

Zomer

Zomer!


Als ik nu naar buiten kijk zie en voel ik de zomer! Heerlijk naar buiten, korte broek, lachende mensen, kinderen die plezier maken, de glinstering op het water van de zon en iedereen die weer naar buiten gaat.


Als de zon er is dan voelen we ons beter, zijn we vriendelijker en hebben we weer zin om van alles te ondernemen.


En ja, dat is nu precies waarom ik zo hou van de zomer. Hier op mijn ark op het water. Alle vogels die druk zijn met hun jongen en de watervogels die met hun kroost voorbij zwemmen. Nieuw leven! Ik ben er gek op!


Vanaf nu doe ik naast mijn 1-op-1 sessies ook wandelcoaching. Er zijn verschillende startpunten en mocht je geïnteresseerd zijn dan kan je even een appje of mailtje sturen voor een wandeling. We gaan samen de natuur in en laten deze voor jou spreken zodat je altijd het juiste antwoord krijgt op wat jou op dit moment bezig houdt.








Vanaf september geef ik maandelijks voor maximaal 4 personen bij mij in de ark een heel nieuw traject. ZELFLIEFDE. Wil je hierbij zijn dan ben je van harte welkom. Het is een traject waarbij je jezelf zo leert kennen dat je enkel nog liefde voor jezelf ontvangt!





Voor nu wil ik iedereen een hele fijn zomer wensen met heel veel zon en plezier!


Liefs,

Jeannette

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page